Władze powiatu chcą wiedzieć, co nasi mieszkańcy sądzą o działalności starostwa i pracy urzędu. Pytają też o oczekiwania ludzi i rady, co poprawić.
Anonimowa ankieta kierowana jest do osób, które korzystały ostatnio z usług bielskiego starostwa. Zawiera tylko kilka pytań. – Czekamy m.in. na opinie dotyczące rozwiązań wprowadzonych w obsłudze mieszkańców w urzędzie z powodu pandemii Covid-19- mówi Iwona Jeżewska, odpowiedzialna za zarządzanie jakością i bezpieczeństwo informacji w bielskim starostwie.
Oprócz pytań o ewentualne trudności podczas załatwiania sprawy, dostępność druków i formularzy, o pracę urzędnika, który nas obsługiwał są również pytania otwarte. Można podzielić się więc swoimi spostrzeżeniami, czy radami dotyczącymi obsługi klienta.
Ankieta jest dostępna na stronie internetowej powiatu, w zakładce- Obsługa mieszkańców/Ankiety. Jeszcze wygodniej jest, gdy zeskanujecie telefonem kod QR, dostępny w periodyku wydawanym przez urząd- w „Moim powiecie”. W formie papierowej ankietę znajdziecie w starostwie w miejscach najliczniej odwiedzanych przez mieszkańców- w pobliżu wydziału komunikacji i transportu, czy wydziału geodezyjno-kartograficznego. Wypełnione wrzucamy do urny przy portierni oraz w punkcie, w którym umawiane są spotkania na konkretną godzinę.
Na wypełnienie ankiet czekamy do końca stycznia. Na stronie internetowej powiatu będzie ona nadal dostępna, więc będzie można ocenić działanie starostwa przez cały rok.
Bielskie starostwo sprawdza poziom satysfakcji mieszkańców ze swojej pracy od 15 lat. Wynikiem badań jest m.in. przybywająca ilość miejsc parkingowych przy urzędzie.
M. Fritz