Władze powiatu chcą wiedzieć, co nasi mieszkańcy sądzą o działalności starostwa i pracy urzędu. Pytają też o oczekiwania ludzi i rady, co poprawić.
Anonimowe ankiety kierowane są do osób, które korzystały ostatnio z usług bielskiego starostwa. Wypełnienie zabierze tylko chwilę. Oprócz pytań o ewentualne trudności podczas załatwiania sprawy, dostępność druków i formularzy, o pracę urzędnika, który nas obsługiwał są również pytania otwarte. Można podzielić się więc swoimi spostrzeżeniami, czy radami dotyczącymi obsługi klienta. – Czekamy m.in. na opinie dotyczące rozwiązań wprowadzonych w obsłudze mieszkańców w urzędzie z powodu pandemii Covid-19- mówi Iwona Jeżewska, odpowiedzialna za zarządzanie jakością i bezpieczeństwo informacji w bielskim starostwie.
Ankieta jest dostępna na stronie internetowej powiatu, w zakładce- Obsługa mieszkańców/Ankiety.
Bielskie starostwo sprawdza poziom satysfakcji mieszkańców ze swojej pracy od 15 lat. Wynikiem tych badań jest m.in. przybywająca ilość miejsc parkingowych przy starostwie, czy zmiana godzin otwarcia urzędu, który w czwartek pracuje dłużej- do 17:00.
M. Fritz