Starostwo Powiatowe w Bielsku-Białej nastawione jest na proces ciągłego doskonalenia. Efekt podejmowanych działań stanowi podnoszenie jakości usług publicznych realizowanych na rzecz interesantów, dzięki rosnącej dostępności usług świadczonych drogą elektroniczną oraz usprawnieniu procedur postępowania.
Równocześnie, w odpowiedzi na zmiany zachodzące w otaczającym środowisku, zarówno technologiczne, prawne, jak i zmiany potrzeb oraz oczekiwań stron zainteresowanych, stosuje się rozwiązania zapewniające utrzymanie standardów jakości z wykorzystaniem właściwych technik ochrony informacji. Jest to niewątpliwie wynik wdrożenia i certyfikowania w Starostwie od roku 2004 Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą ISO 9001, a od roku 2008 Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji zgodnie z normą ISO 27001.
Zabiegi te, nie tylko zagwarantowały klientom urzędu należytą dbałość o ochronę ich danych, lecz także zapewniły świadczenie usług na wysokim poziomie bez zbędnych zakłóceń i przestojów. Do dnia dzisiejszego prowadzone są systematycznie audyty sprawdzające, w trakcie których akredytowana jednostka potwierdza prawidłowe funkcjonowanie systemów. Każdy dotychczasowy audyt zakończył się wynikiem pozytywnym, a więc utrzymaniem posiadanych przez Starostwo certyfikatów.
Polityka Jakości (PDF, 665 KB)
Polityka Bezpieczeństwa Informacj (PDF, 223 KB)
Certyfikat – System Zarządzania Jakością ISO 9001:2015 (PDF, 517 KM)
Certyfikat – System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji ISO/IEC 27001:2013 (PDF, 1,13 MB)