W związku z decyzją o wygaszaniu funkcjonowania platformy SEKAP, informujemy, że od dnia 01.12.2021 r. wyłączona zostanie możliwość przesyłania wniosków przy użyciu platformy SEKAP do Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej. Od tego dnia będą tylko i wyłącznie zakańczane wcześniej rozpoczęte sprawy, do których wnioski zostały dostarczone z wykorzystaniem Platformy SEKAP.
Od dnia 23.12.2021 system SEKAP (wraz z platformą) będzie już niedostępny i nie będzie możliwa komunikacja z urzędami i jednostkami za pomocą tej platformy.
Cała komunikacja zostanie przerwana, nie będzie możliwości zalogowania się na skrzynkę ani pobrania pism.
Dane zostaną nieodwracalnie usunięte ze wszystkich skrzynek kontaktowych. Operacja usunięcia jest nieodwracalna i nie będzie możliwości przywrócenia korespondencji do skrzynki.
W miejsce platformy SEKAP nie powstaje inna platforma – wnioski będzie można pobrać ze strony Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej https://bip.powiat.bielsko.pl/ - Sposoby załatwiania spraw - formularze do pobrania
KROK 1.
Pobrać na swój komputer, wypełnić i zapisać na swoim komputerze odpowiedni formularz
KROK 2.
W przeglądarce internetowej (oprócz google chrome) zalogować się na swój Profil zaufany na platformie ePUAP i wybrać: Sprawy/Sprawy ogólne/Pisma do urzędu/Pismo ogólne do podmiotu publicznego
KROK 3.
Wybrać adresata: Starostwo Powiatowe w Bielsku-Białej
KROK 4.
Wypełnić dane wniosku i dodać załączniki, tj. pliki z formularzami przygotowane według punktu 1.
KROK 5.
Podpisać certyfikatem kwalifikowanym lub profilem zaufanym i wysłać.