W związku z rozpoczęciem elektronicznej rekrutacji, która rozpoczyna się 17 maja, odbędzie się webinarium dla kandydatów/rodziców i osób zainteresowanych procesem rekrutacji. Webinarium jest 13 maja i jest bezpłatne.
Podczas wydarzenia na żywo pokazany zostanie proces rekrutacji do szkół ponadpodstawowych w oparciu o system Vulcan. Kandydaci dowiedzą się, jak wygląda tegoroczny harmonogram naboru, na co zwrócić szczególną uwagę, jakie dokumenty trzeba dostarczyć do szkół. Pokazany zostanie też proces wyboru placówek oraz podpisywanie elektronicznego wniosku.
Wydarzenie rozpocznie się 13 maja 2021 r. o godzinie 17:00 i potrwa maksymalnie 90 minut.
Webinarium jest darmowe i dostępne dla wszystkich zainteresowanych bez żadnych ograniczeń. Webinar będzie udostępniony przez stronę rozprowadzającą www.vulcan.edu.pl/akcjarekrutacja, która przekieruje kandydatów na właściwe wydarzenie na serwisie YouTube.
M. Fritz