Pracownicy Podbeskidzkiego Ośrodka Interwencji Kryzysowej zachęcają do korzystania z pomocy w formie zdalnej. Bielski ośrodek do odwołania nie będzie przyjmować klientów osobiście. Powodem jest pogarszająca się sytuacja epidemiologiczna w kraju i w województwie śląskim oraz troska o bezpieczeństwo gości oraz pracowników.
"Zachęcamy do korzystania z pomocy w formie zdalnej (telefonicznie, przez Facebooka i Skype`a oraz e-mail)"- mówi szefowa POIK-u Małgorzata Malinowska.
Wizyty już umówione odbędą się w normalnym trybie, a kolejne będą ustalane indywidualnie z pracownikiem prowadzącym.
Od 1 listopada wszystkie porady prawne będą realizowane w formie telefonicznej i e-mailowej.
"Pomimo obecnej sytuacji jesteśmy czynni całodobowo, 7 dni w tygodniu i postaramy się w miarę naszych możliwości pomagać Państwu w tym trudnym dla nas wszystkich czasie"- dodaje Malinowska.
M.Fritz