Bielski oddział ZUS przy ul. Traugutta wstrzymał bezpośrednią obsługę w sali obsługi klientów dla płatników składek i ubezpieczonych. Powodem jest sytuacja epidemiologiczna. Wnioski oraz dokumenty można złożyć bez osobistego kontaktu z pracownikiem do specjalnej skrzynki na dokumenty.
Bezpośrednia obsługa klientów możliwa jest w następujących jednostkach terenowych w godz. 8.00 – 15:00 od poniedziałku do piątku: inspektorat ZUS w Żywcu, inspektorat ZUS w Cieszynie, w oddziale ZUS przy ul. Krasińskiego w w Bielsku-Białej (sprawy emerytalno-rentowe i zasiłkowe).
Zakład Ubezpieczeń Społęcznych zachęca do załatwiania spraw bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt. Więcej o e-wizytach w ZUS. "Jesteśmy dostępni przez Internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym"- mówią przedstwiciele zakładu.
Do dyspozycji Państwa jest:
- ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.-pt.) w godzinach 7:00-18:00.
- Doradcy ds. ulg i umorzeń w O/ZUS w Bielsku-Białej pod numerami telefonów (33): 8253070, 8253071, 8253072, 8253073, 8253074, 8253062 (pn.-pt.) w godz. 8.00-15.00
- Pod numerem tel. 22 11 22 111 specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.
ZUS/M.Fritz