W najbliższy poniedziałek (23.11) przywrócona zostanie bezpośrednia obsługa w sali obsługi klientów dla płatników składek i ubezpieczonych w oddziale ZUS przy ul. Traugutta w Bielsku-Białej. Nadal wnioski oraz dokumenty można złożyć do specjalnej skrzynki na dokumenty, bez osobistego kontaktu z pracownikiem.
Od dzisiaj (20.11) zakłąd uruchomił możliwość telefonicznej rezerwacji wizyt w placówkach ZUS. Numery telefonów, pod którymi można zarezerwować wizytę dostępne są na stronie internetowej www.zus.pl. W bielskiej placówce wizytę można zarezerwować dzwoniąc na numer telefonu 33 825 30 23.
- Zachęcamy do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt. Jesteśmy dostępni przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym - mówi Beata Kopczyńska, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa śląskiego.
Bez zmian do dyspozycji klientów pozostaje:
• ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 - konsultanci COT dostępni są w dni robocze (pn.-pt.) w godzinach 7:00-18:00. Komunikaty informacyjne z wybranego zakresu funkcjonowania ZUS można odsłuchać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
• Doradcy ds. ulg i umorzeń w O/ZUS w Bielsku-Białej pod numerami telefonów (33): 8253070, 8253071, 8253072, 8253073, 8253074, 8253062 (pn.-pt.) w godz. 8.00-15.00.
• specjalna infolinia pod numerem tel. 22 11 22 111 do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.
ZUS/M.Fritz