Data modyfikacji | Element | Opis | Użytkownik |
---|---|---|---|
2020-08-10 12:10:20 | Markowe produkty turystyczne | Publikacja | Piotr Szpila |
2020-08-10 12:10:18 | Markowe produkty turystyczne | Zapis tymczasowy Opis grafiki zajawki (PL): Na zdjęciu znajduje się grupa dzieci i młodzieży z przewodnikiem, którzy idą górskim szlakiem pieszym, w tle las, góry i piękne niebo. | Piotr Szpila |
2020-06-18 09:33:43 | Markowe produkty turystyczne | Publikacja | Piotr Szpila |
2020-06-18 09:33:41 | Markowe produkty turystyczne | Zapis tymczasowy
Treść (PL): BESKIDZKA PRZYGODA ma wiele twarzy, może odbyć się zimą, latem, w przestworzach, na stromych stokach czy łagodnych polanach... zawsze jednak pozostawia pozytywne wrażenia i zachęca do powrotu. EKSTREMALNIE FAJNIEProdukt czerpiący z potencjału i siły przyrody powiatu bielskiego – spektrum możliwości uprawiania sportów z dużą porcją pozytywnej adrenaliny w trzech żywiołach: na lądzie, w powietrzu i w wodzie. Skierowany do turystów lubiących wyzwania sportowe w stężonej dawce, gwarantujące niezapomniane emocje i przeżycia. Ekstremalne fajnie, czyli ekstremalne doznania, podane ekstremalnie bezpiecznie i w pełni profesjonalnie. SMAKI I SMACZKIProdukt oparty na wykorzystaniu potencjału bogatej i różnorodnej kultury ziem powiatu bielskiego, osadzonej mocno w jego krajobrazie naturalnym. Niepowtarzalny folklor wilamowski, zasadzony w kulturze flamandzkiej, w tym język wilamowski, zagrożony wyginięciem. Produkt pokazujący pieczołowicie kultywowaną historię i folklor tych ziem, wieś taką jaka jest ze swoją tradycją i kuchnią, zwyczajami… urzekający swą autentycznością, a dzięki temu pożądany (cieszący się popytem). U ŹRÓDEŁ PRZYGODYProdukt skierowany głównie (ale nie tylko) do podstawowego segmentu turystów, czyli turysty aktywnego-rodzinnego. Bazuje na sympatii i przywiązaniu turystów do tego obszaru, jednak zaprasza ich do uprawiania aktywności w okresie, kiedy stopnieje pokrywa śnieżna. Nazwa produktu podkreśla jego podstawowe wartości – ekscytację, wartką i interesującą akcję zawartą w słowie przygoda oraz czystą, nieskażoną przyrodę, którą reprezentuje określenie źródło. DROGA PO ZDROWIEProdukt turystyki zdrowotnej realizowany w oparciu o walory krajobrazowe i przyrodnicze oraz wypoczynek i rekreację ruchową. Propozycja holistyczna – ukierunkowanie na rozwój człowieka na wszystkich poziomach jego istnienia: fizycznym, psychicznym i duchowym, nie zaś na tradycyjne lecznictwo sanatoryjne. Oferta skierowana do turystów stęsknionych za ciszą, harmonią i relaksem. SPOTKANIA Z TRADYCJĄProdukt skierowany do najbardziej odpornego na sezonowość i jednocześnie najbardziej dochodowego segmentu turysty – turysty biznesowego i korporacyjnego. Łączy w sobie dwa podstawowe atuty obszaru powiatu bielskiego: wyśmienitą dostępność komunikacyjną i bogactwo stylowych miejsc spotkań. Oryginalnym tłem dla oferty produktu turystyki biznesowej są beskidzkie widoki i bliskość zbiorników wodnych. EDU’WAKACJEGłówną ideą produktu jest edukacja dzieci i młodzieży w oparciu o potencjał naturalny i kulturowy powiatu, w tym życie codzienne dawnych mieszkańców i wydarzenia historyczne. Nacisk postawiony jest na percepcję poprzez doświadczanie atrakcji, a nie jedynie na suchą narrację poprzez fakty, co doskonale wpisuje się w najnowsze trendy turystyki edukacyjnej. ŚNIEG - FESTPodstawą produktu są walory zimowe powiatu bielskiego. Mowa tutaj zarówno o doskonałych warunkach do uprawiana narciarstwa zjazdowego w Szczyrku i innych miejscowościach południowej części powiatu, jak również możliwości uprawiania innych sportów i rodzajów turystyki kwalifikowanej zimą oraz wszelkich „białych szaleństw” z jakich ma szanse zasłynąć powiat. Zima w powiecie bielskim to nie tylko pora roku, to stan ducha sprzyjający aktywności i białym szaleństwom. |
Piotr Szpila |
2019-12-03 14:06:36 | Markowe produkty turystyczne | Publikacja | Piotr Szpila |
2019-12-03 14:06:33 | Markowe produkty turystyczne | Zapis tymczasowy Grafika zajawkowa: bae5f52e0449b60dbb6ed7c7b989883abb0097e7.jpg | Piotr Szpila |
Historia zmian strony - Markowe produkty turystyczne